tag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post4037212386099343364..comments2012-03-08T01:14:56.071+01:00Comments on humans.0: zelhttp://www.blogger.com/profile/15028925047025345452noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post-31277678071113122622008-08-07T20:36:00.000+02:002008-08-07T20:36:00.000+02:00Preciosa i encertada metàfora però el teu planteja...Preciosa i encertada metàfora però el teu plantejament és molt més profund, és una manera de dir que qui estigui disposat, vocacionat o il·lusionat per a ser mestre i mestra, ha de estar disposat a sentir empatia... Jo també ho trobo imprescindible. La meva filla em deia el curs passat que només hi havia un "profe" de "l'insti" que els tractava com a persones, només demanaven ser tractats com a persones...<BR/>El meu fill, enguany, estava entusiasmat amb una altra "profe" perquè es notava que li agradava el que explicava. Penso que hauria de ser a l'inrevés, no 1/2/3 de 100 que els agradadi el que fan i respectin els alumnes, sinó 97/98/99, oi?<BR/>I a primària igual! I a la Uni també!Cèliahttps://www.blogger.com/profile/10153090520803365511noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post-5656689735849111122008-07-30T20:06:00.000+02:002008-07-30T20:06:00.000+02:00UN nou espai Zel, que segur que serà impossibl...UN nou espai Zel, que segur que serà impossible no visitar. Quina sort! Em sento afortunada de sentir a parlar amb il·lusió i entudsiasme d'una feina tant important. Vinc des d'Ara mateix i em quedo conteta perquè veig que aquí o allà o aquí i allà et tindrem.<BR/><BR/>El que dius en aquest paràgraf: Aquest component de lligam emocional, hi serà en la mesura que sorgeixi volgudament. No es tracta de muntar una façana cap a la galeria de la modernitat. Es tracta d'obrir el nostre espai a més persones i compartir el bagatge que cadascú portem a partir del mutuu reconeixement i l'acceptació.<BR/><BR/>M'encanta i no crec que sigui cap utopiaCarme Rosanashttps://www.blogger.com/profile/03390051173518641580noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post-8980204020733629462008-07-21T10:18:00.000+02:002008-07-21T10:18:00.000+02:00gràcies pel teu hola. He de dir que ja t'havia vis...gràcies pel teu hola. <BR/>He de dir que ja t'havia visitat, els teus blocs són d'aquells que fan pensar i t'ajuden a actuar de manera positiva.<BR/>Fins aviat.jomateixahttps://www.blogger.com/profile/17185624241803045167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post-50177577210449348362008-07-21T09:56:00.000+02:002008-07-21T09:56:00.000+02:00No efrem, no és massa profund, perquè el fet comen...No efrem, no és massa profund, perquè el fet comença de petit, però segueix, el que si és cert, és que si no es comença mai, mai s'adonen de que hi ha una altra manera de fer. Ni jo me n'adonava. Ells me n'han ensenyat, perquè he tingut xerrades amb nois grans, de tu a tu, i et puc assegurar que l'únic que els fa reaccionar és l'acceptació i el reconeixement del seu malestar i l'empatia, Quan s'adonen que no estàs contra ells, (es diu fàcil, però si està més per arribar-hi)el seu xip canvia i hi ha una altra connexió, des de la relació ben establerta, els canvis són possibles. Ja veus, sóc de les que conservo l'esperança, malgrat els anys i panys que fa que treballo. Gràcies per compartir aquest espai!zelhttps://www.blogger.com/profile/15028925047025345452noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post-30835611077276305552008-07-21T01:10:00.000+02:002008-07-21T01:10:00.000+02:00Val. Esclar, depèn de les edats que estiguem parla...Val. Esclar, depèn de les edats que estiguem parlant. En nanos de 14 cap amunt dificilment podras trencar la closca dels paràmetres que tingui interioritzats per fer feina. Però si es tracta de canalla, esclar, la cosa pot canviar molt perquè si com tu bé dius els fas reflexionar, i a més tenen l'exemple d'un professor que fomenta això. Aprendran a aprendre millor, quasisegur. Ufff.. a mesura que reflexiono sobre el tema me n'adono de la terrible complexitat del tema i de la necessitat d'experimentar en carn pròpia el procés del magisteri per poder parlar amb raó sobre aquests temes. Potser m'he ficat en aigües massa profundes heheheEfremhttps://www.blogger.com/profile/13321408876047239345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post-951541230804900212008-07-20T19:59:00.000+02:002008-07-20T19:59:00.000+02:00Valgui la redundània, un exemple del cas problemàt...Valgui la redundània, un exemple del cas problemàtic.<BR/><BR/>La personalitat d'un alumne té com base del caràcter el fet que per sentir-se realitzat necessita "comparar" la seva feina amb la dels demés i establir una valoració positiva de la feina feta, que excel·leixi. Necessita una cursa d'on sentir-se al pòdium per estar content. <BR/><BR/>Si vols que faci una feina atenent a paràmetres estrictament individuals, amb qui es compararà?<BR/><BR/>Salutacions (i perdó si em faig pesat!)Efremhttps://www.blogger.com/profile/13321408876047239345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8702547221140199143.post-67756492473761531292008-07-20T19:50:00.000+02:002008-07-20T19:50:00.000+02:00Crec que depèn de les entranyes de l'individu el f...Crec que depèn de les entranyes de l'individu el fet <BR/><BR/>1)de motivar-se més en una tasca de col·laboració però lluitant frec a frec amb sí mateix i desenvolupant així l'esperit de superació (com proposes) <BR/><BR/>o bé <BR/><BR/>2)de motivar-se més en una situació de competència amb els altres. <BR/><BR/>Pot ser sigui un paràmetre important a tenir en compte a l'hora d'aplicar un sistema així, ja que pot beneficiar a uns però no als altres. No sé si se m'he explicat bé, espero que sí. Què n'opines?Efremhttps://www.blogger.com/profile/13321408876047239345noreply@blogger.com